Feedback en verbetering

Bij Finenzo vinden we het belangrijk dat je snapt wat je afsluit en dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom bekijken we regelmatig onze processen en zijn we kritisch over onze adviezen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Of misschien blijf je met vragen zitten na het adviesgesprek. Vertel het ons. We staan open voor feedback.

Ontevreden?

We proberen ons werk zo in te richten zodat de klant centraal staat. Is het advies niet duidelijk, heb je nog vragen of ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dat kan gebeuren. Bij Finenzo staan we ook dan voor je klaar. Bel of mail ons gerust of loop even bij ons binnen. Komen we er samen niet uit dan kan je een klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Postbus 93257 2509 AG DEN HAAG.

Tevreden?

Heb je tips hoe we jou de volgende keer nog beter kunnen helpen? Laat het ons ook dan weten. We leren graag en blijven onze dienstverlening verbeteren waar mogelijk.

© 2024 Finenzo | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline